.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
60درصد پروژه‌هاي مصوب سفر رئيس‌جمهور به استان گلستان عملياتي شده است
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ...
60درصد پروژه‌هاي مصوب سفر رئيس‌جمهور به استان گلستان عملياتي شده است

استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر عملياتي شده است. 
   
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري امروز در جمع خبرنگاران با بيان اين‌كه با هماهنگي، نظارت و برنامه‌ريزي، كارها به مورد اجرا گذاشته مي‌شود افزود: هر سال يك برش از برنامه 5 ساله اجرا و مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي با بيان اين مطلب به تشريح عملكرد يك ساله در اين استان پرداخت و گفت: در بخش صنعت، تعداد شهرك‌هاي صنعتي استان از 6 شهرك به 10 شهرك افزايش يافته و كار احداث آن‌ها تا پايان سال به اتمام مي‌رسد.
به گفته استاندار گلستان در اين ارتباط سرانه هر فرد در شهرك‌‌هاي صنعتي استان از 2 متر مربع به 6 مترمربع افزايش خواهد يافت.
شاعري گفت: تعداد متقاضيان سرمايه‌گذاري در استان نيز نسبت به مدت مشابه قبل 2 برابر شده‌است.
استاندار گلستان افزود: در بخش بازرگاني و در قسمت صادرات كالا از استان حدود 45 درصد افزايش داشتيم و در شهريور نيز با توجه به حمايت‌هاي دولت 10 هزار تن سيمان وارد استان مي‌شود.
وي گفت: در بخش مسكن روستايي و شهري 18 هزار واحد ساخته شده و به هر يك‌هزار نفر از متقاضيان واحدهاي مسكوني وام تعلق گرفته شده است كه در اين زمينه يك‌هزار ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان پرداخت مي‌شود.
شاعري خاطرنشان كرد: دربخش زيربنايي در استان،280 كيلومتر راه ‌اصلي،فرعي و روستايي ساخته شد كه اين عملكرد در يك‌سال بي‌سابقه بوده است.
وي اظهار داشت: در بخش گازرساني به 67 روستا و آبرساني به 90 روستا خدمات ارايه شده‌ است و در بخش آبرساني شهري با ساخت مجتمع‌هاي آبرساني، ميزان سرانه آب به 360 ليتر در ثانيه افزايش يافته است.
شاعري اضافه كرد: همچنين در بخش كشاورزي استان، تاكنون 2 هزار ميليارد ريال پول به كشاورزان بابت خريد گندم و كلزا پرداخت شده است.
وي با بيان اين كه سهميه نهاده‌هاي كشت پائيزه نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 50 هزار تن افزايش داشته است گفت: در بخش بذر 10 هزار تن و در كود نيز بين 35 تا چهل هزار تن در سال جاري بيشتر شده است.
استان گلستان با مساحتي بالغ بر 20 هزار كيلومترمربع در جنوب شرقي درياي خزر واقع شده و از شمال به جمهوري تركمنستان، از جنوب به استان سمنان، از شرق به استان خراسان شمالي و از غرب به استان مازندران محدود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.555 seconds.